Det sket sig

Rejält

Jag har nog en möjlig psykisk störning.
Inte som han i The Sixth Sense tyvärr.

Aja, något annat kom ivägen och jag har sen dess inte ägnat mig åt annat än facebook.
Borde egentligen skaffat ett nyårslöfte om datorn... typ förbud! Too late! 3 dagar av detta år är redan över!

Ska slösa pengar imorgon om jag hittar Supernatural nere på stan.
Kanske även fika lite med Jenny och Elin. Om jag hittar till Princess.

På onsdag är det den 5 januari och The Tourist med Jolie och Depp har premiär <--- Ska se!

Åh, bara för att jag har tråkigt och inte vill göra något annat ska jag kolla upp resten av bioåret.

5/1 - The Tourist
21/1 - Love and Other Drugs (Jake Gyllenhaal <3)
4/2 - Trassel
18/3 - Big Momma 3
15/4 - Scream 4
18/5 - Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides
10/6 - Kung Fu Panda - The Kaboom of Doom

Datumen kan väl ändras... men sådär se mitt filmår ut hittills! Snabbräkning = ca 700 spänn.
Kul!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0