Ja, mina kära goa läsare

Jag sitter nu här och har precis skickat arbetet om sabelantiloper till mig själv. Förhoppningsvis går redovisningen bra på torsdag. Innan dess har man djursjukvårdsprov att ta tag i.
Fullt ös här borta i Norrköping!!
Var nere på stan idag tillsammans med Ewe. Gick runt där och upptäckte hur mycket saker jag vill ha från Chilli!
Köpte även lite presenter till två 18-åringar. Moahaha!!
Gick sedan till träningslokalen för att visa att jag fortfarande lever och de blev typ glada över att se mig. Haha. Och jag ville inte sitta och titta på! Jag ville vara med! (eller ja... uppvärmningen kunde jag ha skippat... fy jävlar vad de höll på...). Blir tvungen att vila axeln i alla fall en vecka till sen kanske jag kan börja lite smått igen! Wohoo!
Ska kanske iväg till Borgsmoskolan imorgon och hjälpa till lite. Någon ny grupp som ska starta om jag fattade det hela rätt. De skulle i alla fall få en hint om vad vi höll på med och lite allmänt om just självförsvar. Få se om jag hittar dit och om jag ens går...

Men nu blir det läggdags för min del!
Varje morgon när jag vaknar längtar jag tills jag får gå och lägga mig igen. Haha!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Maddy

Wow, is that chair yours? I don't understand what the text is all about, but that chair on the picture looks really nice!

2011-02-01 @ 21:10:26
URL: http://madiy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0