Jag KANSKE ska utomlands

På praktik i trean!

Fick en lätt chock när bekedet kom att de ville skicka mig till Danmark i 4 + 4 veckor.
Trots att alla sa att jag förmodligen skulle få åka dit eftersom jag länge frågat om just Danmark och sagt att jag är intresserad utav forskning så klarade nerverna inte av trycket.
Jag skakade av glädje!
Men sen kom en massa eftertankar... 8 veckor borta från skolan. Klarar jag av att plugga ikapp?
Känner jag att jag vill missa min praktik på Kolmården om Danmark läggs på samma veckor? Eller klarar jag av att ha både Danmark och Kolmården om det läggs på samma veckor? Det tål att funderas på och jag får tacka nej till Danmark om jag känner att det inte går.
Men vill jag det??? 
ALDRIG I LIVET!!!!!!!!! Om pengar kommer in och jag klarar intervjun så åker jag! Jag SKA klara av plugget samtidigt!
Ska ju få jobba med tumlare och sälar samt forskning på riktigt!! PÅ RIKTIGT!!
Trodde det skulle ta grymt lång tid innan jag verkligen fick göra något sådant...

Kan även säga att gårdagens öppet hus på skolan fick mig att inse hur mycket jag älskar det vi gör på skolan. Trots alla klagomål. Jag älskar det!

Jag vet att man inte ska hoppas för mycket men vem kan egentligen låta bli... Usch!

Fjord&Bælt <--- Danmark












Mäter hörseln när han lyssnar efter ljud.


"Kopparna" hon har över ögat är för att inte kunna fuska.
Här handlar det om ekolod.


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

Tack och grattis till dig också gumman :) så himla kul!

2011-01-23 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0