Jag klarar detta!

NOT!

Fattar inte varför jag drar iväg på saker när jag är så usel i skolan nu för tiden. Drog iväg till Finspång vid 5-tiden idag för att vara med på deras bochinna-träning. Kom hem vid 9... jo men kul liksom!

Där rök den utlandspraktiken. Fan.

Inte för att jag vet varför eller har någon överdrivet bra anledning... men jag ser upp till Isabelle Bengtsson så jävla mycket!

Imorgon kommer man hem vid halv tio igen. Sena dagar för mig...
skola, dubbel körlektion och träning.

Jag avskyr verkligen läxor!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

haha oj, tack för dom orden! de värmer verkligen :) inte för att du har någon bra anledning som sagt men hehe. Även om du antagligen inte tror mig ser jag upp till dig med! love you

2011-01-19 @ 19:52:21
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0