Lördag = Lördagsgodis

Vilket betyder morötter och paprika för min del.
Gott!

Bara för att uppdatera lite om hur livet ser ut just nu kan jag ju säga att världens goaste person blev 18 igår!
STORA GRATULATIONER TILL HENNE!!!!

Min axel mår fortfarande inte bra och det har snart gått en vecka sen skadan skedde. Vissa framsteg har skett men känns som att jag inte har någon styrka i armen. Dessutom upptäckte jag något grymt roligt! För er som vet krånglar min käke, den knakar och brakar och lever i sin egna lilla värld ibland... min axel har fått sig en egen specialitet.
Håller armen rak ut men lite bakåt. Och sen försöker jag vrida på armen och poof så känns det som att benen i axeln flyttar på sig samtidigt som det låter. Ungefär som när man knäcker nacken, handlederna, fotlederna osv.
Undrar om axeln blir bra bara det brakar till ordentligt där inne?

Har dock lite problem att hålla armen rakt ut vilket betyder att jag inte kan köra bil... surt! Ställde in förra onsdagens körlektioner... och hoppas jag inte behöver ställa in nästa veckas också. Men kommer nog bli så ändå.

Men nu till något som gjorde mig glad... Klarade fas B på första försöket! (var grymt pissnödig när jag höll på med testet, haha)

På fredag åker jag hem!  wihoo!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

massa tack från 18-åringen! :)

2011-01-29 @ 17:42:53
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0