Nu vill jag att den här månaden ska vara över

Dels för att jag vill bli av med min 18-års dag och dels för att jag vill hem en sväng.
Nog för att det är rätt billigt för min del att ta mig hem men 40 spänn kostar det då rakt inte! Och 40 spänn är det jag ska leva på i ca 2 veckor tills studiebidraget kommer.
Planerar att åka hem helgen efter min födelsedag... om det är någon som känner för att säga grattis annat än via telefonen och facebook.
Men just nu... får jag stanna här och sega mig framåt i utvecklingen.
Funderar på vad man ska skriva i det engelska brevet för att verka intressant. Jag vet ju vad jag gillar och i stort sett vill men det går inte lika bra att få ner det på papper, dessutom sackar mina engelskakunskaper ihop.
Dock har jag börjat undra om jag verkligen vill utomlands... vore jätteskoj och man får bra erfarenheter men om man vågar är en annan femma.

Januari är en förbannat seg månad...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

Sv; japp! När jag har sparat ihop till det där macroobjektivet, då kommer du inte undan!

:D

2011-01-16 @ 12:27:10
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0