Ny vecka!

Matte D startad. Hehe... verkar helt okej. Vanlig matte liksom. Och jag blev helt förvånad över hur väl utvecklad min kalkylator på mobilen är! Helt otroligt! Tur det eftersom jag gömt min grafräknare någonstans...
Vi började även en otroligt intressant kurs idag! Djurparksdjurens etologi! Kolmården-dag med andra ord. Känns som att den kursen kommer vara både rolig och intressant.

Fick höra att min kära polare bokat tatueringstid! Häftigt! Jag vill också och jag ska... men först måste jag bestämma mig vad jag vill ha.

Läste runt på lite bloggar och hamnade på brorsans tjejs blogg... där stod det deprimerande saker! Deras lägenhet ska någon annan ta över och alla saker i den har de lyckats sälja... snart försvinner de 2 på riktigt! Långt bort! Långt, långt, långt bort!! Sicken jäklans tur att det sker i mars och att jag fyller i februari!! Annars hade de fått på käften bägge två! Och jag är inte alls avundsjuk... hehe

Blev ju inte mycket av plugget nu. Ska snart dra iväg och efter träningen orkar jag väl knappast göra något vettigt. Om jag överlever vill säga, börjar tvivla på det efter det som hände i måndags. Öjöjöj!!

På fredag är det Öppet hus och på måndag är det studiedag! Härligt!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0