Onsdag

Lill-lördag.
Och jag får inte käka godis...

Träffade Jenny och Elin nere på stan igår och efter en riktigt trevlig fika blev jag tvungen att vänta på Elin som hade sin värsta körlektion hittills. Stackare...
Och jag misslyckas bara på teorin! Det går verkligen inte bra där! Jag förstår inget och frågor är formulerade på det sämst sätt som går! Dessutom har jag tappat bort det som brorsan fixade på datorn som hjälp till teorin. Hittar det inte någonstan... hehe.

På måndag börjar skolan igen och det ser man ju verkligen (inte) fram emot! Fy satan!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0