Tvätten hänger överallt

Det är roligt att bo borta, speciellt när tvätten hänger överallt i rummet och man är alldeles för lat för att plocka ihop den.
Ju närmare fredag jag kommer desto mer hemlängtan får jag. Ska ner till rese imorgon och köpa biljetten hem. Tänkte även svänga förbi träningslokalen också för att sitta där ett tag. Även fast jag inte kan vara med är det skönt att slippa tänka på plugget ett litet tag i alla fall. För idag har jag pluggat djursjukvård och resten av dagen blir det matte och sabelantiloper.
Hem på fredag, träffa pudeln en snabbis och sedan iväg till tystberga för att träffa kompisarna och fira Jenny + Elin som blir 18 bägge två på söndag! Wohoo! Skoj!
På lördag/söndag träffar man släkten vilket ska bli mysigt! Och på söndag bär det av mot Norrköping igen för en två veckors period innan lovet börjar!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0