6/6 - 11

GRATTIS RASMUS!!!!
Hela 25 bast! Inte illa pinkat!! Hälften till 50! HAHAHA Du börjar bli lite gammal tror jag... Snart pallar du inte att hålla koll på lillasyster längre! Hihi

Sveriges Nationaldag idag. Flaggan ska fladdra i vinden. Tyvärr ser jag inte en enda flagga så långt ögat kan nå.

Gårdagen skulle jag plugga satan av mig själv. Resultatet blev att jag tänkte vad jag hade att plugga på och sedan spelade jag Chefren tills jag klarade hela spelet. Hehe. På kvällen blev man attackerad av Johanna på mobilen. Drog hem till henne och kollade på filmen Chatroom! Holy mama säger jag bara!! Konstig men riktigt bra film!!! Senare på kvällen drog vi ut på äventyr. Långt ut i ingenstans för att träffa hennes polare. Jag kände mig ju redigt misslyckad där ett tag. Stannade dock inte så länge utan rullade in på parkeringen här hemma vid ett-tiden i natt.

Idag ska man ut till sjön och bada!! Ska bli riktigt mysigt!!! Varmt och gött med svalkande vatten nära till hands! Kan inte bli bättre!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0