Flygplan

Träffade ju som sagt Elin nere på stan idag. Bjöd henne på fika och fick höra hennes uppkörningshistoria! Herregud säger jag bara!
Jag längtar till körkortet men inte till uppkörningen kan jag säga... fy bubblan!

Vi drog sedan vidare ner till Piren och gick där med våra kameror i högsta hugg. Alla skryter om sina mega super duper bra systemkameror och så kommer jag med min lilla Casio digitalkamera! Haha slå den ni! Nej men det ger finfina bilder! Ett riktigt bra kap!
Rullade även vidare till Stockholm Skavsta Airport (som det så fint heter men som alla bara kallar Skavsta) och fotade flygplan. Underlig men mysig hobby som Elin hittade för ca 3 år sedan. Haha! Kan lätt göra om det!
Vilket ljud som kom när de startade. Herregösingen!

Studiedag imorgon. Åker väl tillbaka framåt kvällen lagom till träningen skulle jag tro.

Sen är det en liten vecka innan det blir helg igen. Jösses.

Snart kanske jag kan lägga upp lite bilder så ni får se hur min kamera fungerar. Haha!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

It was awesome!! :D

2011-03-21 @ 08:41:44
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0