Här är man ju lika död som man känner sig

Jag lever faktiskt. Dock har bloggen dött en aning och jag tror inte det är så lätt att få liv i den igen.
Först vill jag gå någon super duper kurs i hur man tar snygga intressanta bilder. För fotografering är inte alls min starka sida.
Sen vill jag ha något mer intressant att skriva om. Något speciellt... synd att jag inte är mode-, musik-, smink-, m.m freak. De verkar ju hela tiden ha något att säga om folks klädval, sminkning eller vilken sorts musik som är rätt och fel.
Får nöja mig med att skriva om min dag helt enkelt.
Och då kan jag väl börja med att avslöja några saker.
Jag har piercat tungan. (picture or it didn't happen?)
Jag har bokat in halkan och riskettan.
Jag SKA skicka iväg ansökningar om volontärarbeten här och där.
Jag är dödlig och lyckades pricka 19 rätt av 33 möjliga på förra matteprovet (jävla tur att det var över g-gränsen i alla fall)
Jag har börjat knarka Supernatural igen.

Jag vet inte vad det är som händer... jag hänger inte med

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

biiiiiiiiiiiiiiild

2011-03-14 @ 18:23:16
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0