Helgen snart över

Måndag imorgon.
Inte så värst roligt. Skulle inte ha något emot att vara ledig imorgon också.
Vädret ute är inte som igår.
Nej, det är blåsigt och det ser ut som att det kan börja regna.
Förhoppningsvis ändras det till imorgon för jag har planerat att cykla ner till körskolan vid 7-tiden på morgonen... vill inte bli tvungen att ta spåris!
Mamma ringde nyss och berättade att hon köpt en frysbox till mig! Nu kan jag lagra mat! Moahaha! Fast vet inte om det är värt att dra ner den hit när det bara är drygt 2 månader kvar innan jag flyttar hem igen.

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0