SSK - Rögle

Åkte till Södertälje och kollade på ishockey igår.
Vilt!
Stod i hejarklacken och det var tur att man hejade på SSK annars hade det nog slutat med begravning.

6 - 2 till SSK!
Tur att de vann också annars hade man väl fått tagit Täljes kameler hem.

SUPERMÅNEN!! Hur många kollade???? Jag blev helt fascinerad! Den var enorm! Fick tyvärr ingen bra bild men har ju kompisar som är bättre på sådant. Hehe.

Ska iväg till stan senare och bjuda Elin på fika eftersom hon tog körkort i torsdags! Grattis till henne!!! Blir hämtad faktiskt. Läskigt...



Fick precis höra att Charlie Sheen blivit sparkad från 2 ½ och att det ryktas om att han ska ersättas av Rob Lowe... ruttet!

IDIOT!!!


Kommer det här att funka??

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Här märkte vi knappt av supermånen, antar att jag bor helt fel för har sett bilder från massa andra av hur sjukt stor den var :(

2011-03-20 @ 14:22:03
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0