Time to say goodbye

Gjorde klart FASS mvg nyss. Det sög ju stenhårt och vet inte ens vad jag har skrivit.
Men jag har försökt göra mitt bästa och om jag misslyckas så får jag i alla fall VG i kursen.

Gjorde nyss något jag aldrig gjort förut.
Beställde kläder över internet!
Värst av allt... ett plagg var en klänning.
Ni behöver ju inte skratta om jag väl visar mig i den någon dag.
Det här med kläder är verkligen inte min grej.
Jag passar knappt i något... och med det menar jag att allt jag tar på mig ser konstigt ut i mina ögon.

Nu vill jag att tvätten ska vara klar så att jag kan få somna in i några timmar.
Körlektion imorgon bitti, skola och städning är vad som gäller resten av dagen.
På lördag blir det chill och på söndag kommer pappa med company hit en sväng.
Det var väl min helg...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0