Värd dag...

Eller inte.
Fick inte alls mycket gjort. Djursjukvården var grymt mycket segare än den brukar vara.
Och djurhållningslektionen gick åt att skriva några rader om björnar och sedan tjattra på som en glad liten lärka tillsammans med Lisa, Anna och Jessica. Kul var det i alla fall. Haha. "Mysiga" sms, snack om Annas lägenhet och om att jag ska bli stalkad av henne under sommarlovet. Kände mig en aning hotad där ett tag.
Har även valt till friluftsdagen som är på tisdag.
Friskis och svettis på förmiddagen
Badet på eftermiddagen (hur fasen kommer det gå...? Illa)
Klättring som extra utifall att jag inte får någon av de andra.
Och i helgen ska man hem igen eftersom man glömde hälften av allt som skulle med tillbaka.
Nästa helg blir det Stockholm med Hanna.
Och jag längtar till den dagen då jag jag åker hem till Ewe igen! Längtar sjukt mycket även fast inget datum är satt! Haha

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

skulle vara så kuul! :D vi måste bara se till att resten av familjen är någon annanstans ;D

2011-03-01 @ 15:14:42
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: bella

sv' HAHHAHAHAHH, så du är 93a? :d

2011-03-01 @ 15:46:20
URL: http://bhte.blogg.se/
Postat av: bella

sv' HAHHAHAHAHH, så du är 93a? :d

2011-03-01 @ 15:46:20
URL: http://bhte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0