Hallo!

Seg på det här med att uppdatera märker jag.
Antar att solen och känslan av att sommarlovet snart är här bidrar.
Det är lite drygt en månad kvar tills man slutar 2:an på gymnasiet!
Hur kan det gå så väldans fort?
Kommer ihåg första dagen som om det vore igår. Fasiken vad nervös jag var! Och nu är det bara 1 år kvar tillsammans med klassen. Wow!

Ringde troppan igår för att berätta att det är jag som kommer nästa vecka. Avskyr att ringa praktikplatser! Värsta som finns ju!!! USCH! Men nu är det gjort och bara att klampa in på måndag morgon klockan 8...
Läskigt! Börjar bli smått rädd faktiskt! Men det är naturligt... säger vi.

Ikväll blir det att kolla om Eric Saade lyckas med det som Anna Bergendahl misslyckades med förra året, nämligen ta sig vidare till final i ESC!

På lördag blir det reptilmässa på dagen samt Eurovision Song Contest 2011 final på kvällen! Sweet!

Tänkte visa lite bilder när jag leker proffsfotograf!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

Åh! Sista bilden var asfin med effekten på vattnet! :D

2011-05-12 @ 20:12:52
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0