Halloj!

Praktiken gör att bloggen hamnar längst ner på prioriteringslistan. Tillsammans med allt annat än Facebook och sova.
Mors dag idag så grattis till henne. Faster fyller år vilket betyder ännu ett grattis. Kusinen får också ett grattis eftersom även hon fyller år. Denna dag har enbart bestått av att äta, äta, äta och återigen äta. Fy tusan vad mat!
En vecka kvar på praktiken, känns lite surt faktiskt. Smådjursavdelningen kvar!
Jaha, vad ska man mer skriva? Känns som allt vettigt försvinner så fort jag loggar in här.
Kan ju nämna att handledarna vill skicka oss till psyket samt att Jessica fått stämpeln "Hon som alltid ser glad ut" medan jag fått stämpeln "Efterbliven". Undrar vilket som egentligen är bäst? Haha

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0